Miło nam poinformować, iż w tym roku przystąpiliśmy do akcji „Biurko dla Mamy”.
W ramach projektu nasze biura, przygotowały specjalną ofertę dla wszystkich Mam powracających do aktywności zawodowej i poszukujących kreatywnego miejsca do pracy.
Poniżej prezentujemy ofertę pod potrzeby Mam pracujących.
Zachęcamy również do kontaktu z nami.
Szczegóły oferty:
„Biurko dla mamy” - 30% rabatu na najkorzystniejszy pakiet dla pracującej mamy- "50 godzin" pracy do wykorzystania w okresie 30 dni (dostępne przez pierwsze 3 miesiące).
Uwaga: oferta ważna na hasło „Biurko dla mamy”. Oferta limitowana.
Pracujące Mamy znajdą klimatyczne wnętrza starej Warszawy, przytulne i spokojne środowisko pracy,dwie sale open space, a dodatkowo:
• biurko z panelem dającym prywatność w miejscu pracy
• komfortowy, egonomiczny fotel biurowy z regulacją
• indywidualne oświetlenie,
• internet szerokopasmowy o prędkości do 150Mbit/s,
• szybką A4/A3 kolorową drukarkę – liczba kopii/drukarki czarno-białych w formacie A4 zawarta w pakiecie: 50 kopii
• bezpłatne skanowanie dokumentów,
• bezpłatną indywidualną zamykaną szafkę na przechowywanie dokumentów,
• dostęp do sal konferencyjnych na preferencyjnych warunkach (-50%),
• wolny wstęp do budki telefonicznej służącej dłuższym rozmowom telefonicznym, telekonferencjom,
• bezpłatną obsługę recepcyjną ciebie i twoich gości,
• wolny wstęp do strefy relaksu,
• kawę, herbatę, wodę bez ograniczeń oraz dostęp do kuchni,
• możliwość rejestracji twojej firmy pod naszym adresem na preferencyjnych warunkach oraz skorzystania z naszej obsługi finansowo-księgowej
• doskonałe połączenia komunikacyjne (METRO, autobusy, tramwaje),
• publiczny wielopoziomowy parking „za rogiem” (1 minuta spacerem),
• regularnie sprzątane biuro.
Sobusy coworking office:
Biuro 1: ul. Żurawia 26 lok 10 (4 piętro), 05-515 Warszawa
tel. kontaktowy: 22 400 87 72, adres e-mail: office@sobusy.pl
Biuro 2: ul. Poznańska 23 lok6, Warszawa,
tel.kontaktowy:22 299 83 11, adres e-mail; office2@sobusy.pl